Renúncia a la matrícula oficial

Secretaria

Coneix els horaris i les gestions que pots realitzar a la nostra secretaria

Es podrà renunciar a la matrícula oficial quan l’alumne es vegi en la impossibilitat de continuar assistint a classe amb regularitat. La renúncia implica que no es computi el curs a efectes de repetició i que no es perdi la prioritat per matricular-se l’any acadèmic posterior com a antic alumne, però no podrà continuar assistint a les classes.

Per tant, fer la renúncia a la matrícula significa:

  • Perdre el dret d’examen.
  • Perdre el dret d’assistència a classe.
  • Renunciar a la matrícula no dóna dret al retorn de cap taxa*.
  • Conservar la convocatòria.
  • Reserva de plaça com alumne/a oficial pel següent curs escolar.

*vegeu les condicions i els terminis per fer el tràmit de sol·licitud de devolució de taxes i preus públics a l’apartat “Devolució de taxes i preus públics”.

La renúncia se sol·licitarà mitjançant una instància adreçada a la cap d’estudis o a la directora i es pot presentar en un termini que finalitza el darrer dia hàbil de novembre.

Només es pot sol·licitar una renúncia de matrícula per a cada curs del mateix idioma.


Si desitgeu fer la renúncia, empleneu digitalment la sol·licitud i envieu-la al correu secretaria@eoiigualada.cat

(Per emplenar digitalment la sol·licitud, descarregueu-la al vostre ordinador, feu clic al botó dret del ratolí i obriu-la amb el programa Adobe Reader (cliqueu AQUí si us el voleu instal·lar). A continuació, trieu l’opció “emplenament i signatura”, empleneu els camps del document i torneu a guardar el document modificat. Finalment, envieu-lo com a arxiu adjunt al correu secretaria@eoiigualada.cat.)

Descarregar renúncia